SZKOLENIE
Efektywny PR w służbie zdrowia.
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu public relations i organizacji eventów ze szczególnym uwzględnieniem placówki ochrony zdrowia.
Proponowane zagadnienia:
1. Definicja targetu.
2. Kontakty z mediami w ośrodkach medycznych.
3. Jak prowadzić politykę wizerunkową gabinetu/poradni/szpitala/kliniki?
4. Marketing a PR. Subtelna i istotna różnica.
5. Zasady współpracy w dziennikarzami.
6. Organizacja eventu w placówce medycznej.
7. Nagłośnienie informacji o konferencji i sympozjum.
8. Social media i ich miejsce w polityce wizerunkowej placówki medycznej.
9. Lekarz jako ekspert – szybka reakcja na informacje z zewnątrz i organizacja briefingu.
10. Kryzys wizerunkowy placówki medycznej.
Cel główny
Celem głównym jest ukazanie możliwości, które daje dobrze prowadzona polityka wizerunkowa placówce medycznej. Dzięki zrozumieniu mechanizmów i zasad panujących na rynku medialnym łatwiej będzie osiągnąć wizerunkowy sukces.
Rozszerzenie na stronie:
http://www.kursy.us.edu.pl/szkolenia/zobacz/pr-w-sluzbie-zdrowia