Informujemy, że na naszej stronie internetowej www.izba-lekarska.org.pl wykorzystujemy pliki cookies. Modyfikowanie, blokowanie i usuwanie plików cookies możliwe jest przy użyciu przeglądarki internetowej.  Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w INFORMACJI DOTYCZĄCEJ PLIKÓW COOKIES.
x
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
VI ANDRZEJKI STOMATOLOGICZNE
AAA

SZKOLENIE

data: piątek, 15 listopad 2013

Efektywny PR w służbie zdrowia.


Opis szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu public relations i organizacji eventów ze szczególnym uwzględnieniem placówki ochrony zdrowia.

Proponowane zagadnienia:

1.       Definicja targetu.

2.       Kontakty z mediami w ośrodkach medycznych.

3.       Jak prowadzić politykę wizerunkową gabinetu/poradni/szpitala/kliniki?

4.       Marketing a PR. Subtelna i istotna różnica.

5.       Zasady współpracy w dziennikarzami.

6.       Organizacja eventu w placówce medycznej.

7.       Nagłośnienie informacji o konferencji i sympozjum.

8.       Social media i ich miejsce w polityce wizerunkowej placówki medycznej.

9.       Lekarz jako ekspert – szybka reakcja na informacje z zewnątrz i organizacja briefingu.

10.   Kryzys wizerunkowy placówki medycznej.

 

Cel główny

Celem głównym jest ukazanie możliwości, które daje dobrze prowadzona polityka wizerunkowa placówce medycznej. Dzięki zrozumieniu mechanizmów i zasad panujących na rynku medialnym łatwiej będzie osiągnąć wizerunkowy sukces.

Rozszerzenie na stronie:

http://www.kursy.us.edu.pl/szkolenia/zobacz/pr-w-sluzbie-zdrowia