OGŁOSZENIE
Śląska Izba Lekarska z siedzibą w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 49a zatrudni na stanowisku dyrektora biura ŚIL osobę spełniającą następujące kryteria:
- wyższe wykształcenie
- dobra znajomość zagadnień ekonomiczno-finansowych oraz organizacji pracy
- co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym
- komunikatywność
- umiejętność zarządzania ludźmi
- pełna dyspozycyjność
Ramowy zakres czynności znajduje się poniżej.
Oferujemy umowę o pracę oraz dobre warunki płacowe.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
CV, list motywacyjny oraz propozycje dot. organizacji pracy biura (struktura na stronie ŚIL) prosimy składać do dnia 27.01.2017 roku na adres: sekretariat@izba-lekarska.org.pl
Ramowy zakres czynności Dyrektora Biura:
• organizowanie efektywnej i sprawnej pracy biura ŚIL poprzez tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem odpowiednich procedur zgodnych z obowiązującymi przepisami;
• organizowanie i dbałość o właściwe relacje z organami Samorządowymi ŚIL;
• wypracowywanie i przedstawianie decyzji dotyczących organizacji biura lub kierunków jego rozwoju;
• pełnienie nadzoru nad procesem przepływu dokumentów w biurze;
• kierowanie pracą podległego personelu, w tym motywowanie, rozliczanie podległych pracowników, ustalanie planów doskonalenia zawodowego podwładnych
i nadzorowanie ich rozwoju;
• sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem bezpiecznego środowiska pracy oraz przestrzeganiem tajemnicy służbowej, zasad etyki zawodowej oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
• współpraca z pozostałymi członkami kadry kierowniczej w zakresie pracy i administracji;
• reprezentowanie biura w ramach posiadanego upoważnienia;
• współudział w budowaniu wizerunku ŚIL na zewnątrz;
• organizowanie i pełnienie nadzoru nad zaopatrzeniem i wyposażeniem biura w sprzęt, urządzenia i artykuły dla jego funkcjonowania itp.;
• organizowanie współpracy z firmami, w tym negocjowanie warunków podpisywanych z nimi umów;
• pełnienie nadzoru nad organizacją szkoleń z zakresu bhp i ochrony ppoż.;
• kontrolowanie kosztów administracyjnych, planowanie i budżetowanie wydatków.